۵ اصل مهم در تولید محتوا برای بازاریابی نمایشگاهی

هنگامی که شروع به نوشتن یک متن یا تولید محتوا برای حضور در یک نمایشگاه می کنید اول از همه باید نتایج مد نظر خود از این نوشته را مد نظر بگیرید . ممکن است بخواهید میزان بازدید از غرفه خود را افزایش بدهید یا افراد را برای حضور در معرفی سخنرانی معرفی خود یا محصولتان جذب کنید و یا میزان فروش خود را افزایش بدهید . با هر هدفی این محتوا را آماده می کنید به یاد داشته باشید متن نوشتاری ، طراحی و تبلیغات شما باید هم راستا با هم این اهداف را محقق نمایند .

نحوه نگارش شما در تحقق اهداف بازاریابی شما بسیار مهم و کلیدی است

 

پیام را شخصی بنویسید 

به گونه ای متن را بنوسید که تمام طول پیام مخاطب احساس کند مستقیم با مشتری حرف می زنید . فکر کنید قرار است این پیام را در یک مواجه چهره به چهره به او منتقل کنید

 

منافع مشتری را به وی گوشزد کنید 

توجه داشته باشید مشتری به دنبال این است که محصول یا خدمات شما چه مزایا یا منافعی برای او دارد. در پیام خود به جای اینکه از خصوصیات و مشخصات محصول بنویسید مستقیم سر اصل مطلب رفته و منافع حاصل از محصول یا خدمت خود را  برای مشتری بیان کنید.

 

محتوا را ساده و قابل فهم بنویسید 

از کلمات ساده و قابل فهم و کوتاه در متن خود استفاده کنید . متن را به گونه ای بنویسید که مخاطب به سادگی منظور شما را متوجه شود . مطئن شوید رنگ و اندازه فونت جوری باشد که مخاطب بتواند آن را به راحتی بخواند .

 

دعوت به اقدام کنید

متن شما باید به گونه ای تهیه شود که خواننده ترقیب به انجام اقدامی شود که از او خواسته اید بطور مثال :

همین حالا در کارگاه رایگان ما ثبت نام کنید

با عضویت در خبرنامه رویداد از آخرین فرصتهای تجاری آگاه شوید .

 

حس کوتاه بودن فرصت را به مشتری القا کنید 

خوانندگان باید باور کنند که فرصت و یا پیشنهادی را که به آنها ارائه می کند فقط برای یک مدت محدود وجود دارد . این احساس کم بودن زمان باعث سوق دادن آنها به اقدامی می شود  که برایشان طراحی کرده اید  .

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *