آماده شدن برای حضور در یک نمایشگاه یکی از وظایف بسیار پیچیده و مهم بخش بازاریابی هر شرکتی می باشد . توجه به تمامی جزییات و فرآیندهای اثر گذار بر میزان موفقیت شما در نمایشگاه اصلی ترین مرحله در برنامه ریزی برای حضور در یک نمایشگاه می باشد .
برای حضور در یک نمایشگاه به این نکات طلایی توجه کنید و حضوری متفاوت و اثرگذار را در نمایشگاه بعدی خود تجربه کنید.
برگزار کنندگان نمایشگاه اغلب سعی می کنند مکان غرفه شما را خودشان انتخاب کنند . با آنها مذاکره کنید و مکان مناسب را بدست آورید .
مهم نیست چقدر برای غرفه آرایی هزینه می کنید . اساسی ترین نکته این است غرفه ای جذاب و جلب کننده طراحی کنید . داخل غرفه را خیلی شلوغ نکنید و مسیر ورودی غرفه را دعوت کننده به داخل طراحی کنید .
حتی اگر یک غرفه ۶ متری گرفته اید یک کابین ۱ در ۱ در جای مناسب غرفه در نظر بگیرید تا وسایل پذیرایی ، کاتالوگ ها و هدایا را در آن قرار داده و ناهار یا میان وعده خود را در آن صرف کنید .
نور پردازی مناسب باعث ایجاد جذابیت و زیبایی بیشتر غرفه می شود . پریزهای مورد نیاز را در طراحی در نظر بگیرید تا مجبور نشوید از سیم رابط روی کار استفاده کنید . عدم توجه به این جزییات حس غیر حرفه ای بودن سازمان را به مشتریان تیز بین می دهد.