۴ نکته مهم در طراحی غرفه های نمایشگاهی

آماده شدن برای حضور در یک نمایشگاه یکی از وظایف بسیار پیچیده و مهم بخش بازاریابی هر شرکتی می باشد . توجه به تمامی جزییات و فرآیندهای اثر گذار بر میزان موفقیت شما در نمایشگاه اصلی ترین مرحله در برنامه ریزی برای حضور در یک نمایشگاه می باشد .

برای حضور در یک نمایشگاه به این نکات طلایی توجه کنید و حضوری متفاوت و اثرگذار را در نمایشگاه بعدی خود تجربه کنید.

 

مکان غرفه خود را خودتان انتخاب کنید

برگزار کنندگان نمایشگاه اغلب سعی می کنند مکان غرفه شما را خودشان انتخاب کنند . با آنها مذاکره کنید و مکان مناسب را بدست آورید .

 

غرفه خود را حرفه ای طراحی کنید

مهم نیست چقدر برای غرفه آرایی هزینه می کنید . اساسی ترین نکته این است غرفه ای جذاب و جلب کننده طراحی کنید . داخل غرفه را خیلی شلوغ نکنید و مسیر ورودی غرفه را دعوت کننده به داخل طراحی کنید .

 

یک کابین در غرفه حتما بگنجانید 

حتی اگر یک غرفه ۶ متری گرفته اید یک کابین ۱ در ۱ در جای مناسب غرفه در نظر بگیرید تا وسایل پذیرایی ، کاتالوگ ها و هدایا را در آن قرار داده و ناهار یا میان وعده خود را در آن صرف کنید .

 

در طراحی و ساخت به نور پردازی و پریز برق توجه کنید

نور پردازی مناسب باعث ایجاد جذابیت و زیبایی بیشتر غرفه می شود . پریزهای مورد نیاز را در طراحی در نظر بگیرید تا مجبور نشوید از سیم رابط روی کار استفاده کنید . عدم توجه به این جزییات حس غیر حرفه ای بودن سازمان را به مشتریان تیز بین می دهد.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *